Onze Hofbrigade verzorgt op jaarbasis een paar duizend ontbijten, vele duizenden lunches en warme maaltijden. We serveren maaltijden aan groepen die op naburige instituten op bezoek zijn, zoals Aeres Hogeschool. Bij vergaderaars is Warmonderhof favoriet omdat je er even weg kunt zijn van je gebruikelijke omgeving. Hier vind je ruimte, groen en lekker eten! Ook bereiden we maaltijden voor de deeltijdstudenten die op hun lesdagen gezamenlijk eten. Op onze eigen feesten en diplomeringen wordt eveneens bijna altijd een gezamenlijke maaltijd genuttigd. Want samen eten verbindt mensen!

Warmonderhof eetcafé

Anna en Do Veltman organiseren in de Hofzaal op regelmatige basis het Warmonderhof Eetcafé. Samen eten en verhalen delen is het credo. De studenten bereiden een eenvoudig, lekker driegangenmenu met producten van eigen Hof. Schuif aan, maak kennis met nieuwe mensen en nieuwe smaken! Kijk voor de recente eetcafé-data in de agenda.