De Hofzaal is een sfeervolle ontmoetingsplek voor vergaderingen, conferenties, trainingen, lezingen en culturele activiteiten. De Hofzaal bestaat uit een grote (theater)zaal en een vergaderkamer. Het restaurant voert een biologische kaart en gebruikt daarbij zo veel mogelijk groenten, vlees en kaas van eigen teelt. Er is een terras aan een grote binnentuin met vijver en overdekte pizzahut.

Rondleiding en overnachting

In combinatie met de overnachtingaccommodatie is de Hofzaal een veelzijdige locatie voor meerdaagse of eendaagse en kortdurende bijeenkomsten. Een rondleiding over onze Hofboerderijen of een lezing over biologische of biodynamische productie behoort tot de mogelijkheden. Neem daarvoor contact met ons op. Warmonderhof is centraal gelegen in de noordelijke helft van Nederland en beschikt over een ruime parkeergelegenheid op eigen terrein. Dronten heeft een treinstation. Bekijk de bereikbaarheidsgegevens.

Over Warmonderhof

De Hofzaal functioneert ook als het hart van onze opleiding tot biodynamisch boer. Door en voor de studenten worden in deze zaal de jaarfeesten, schoolbijeenkomsten en vieringen gehouden. Ook onze volwassen deeltijdstudenten overnachten en eten hier. Dit is een plek waar jonge mensen wonen, werken en leren en volwassenen zich laten inspireren. In verbondenheid met de grond en alles wat daarop leeft, geven onze studenten vorm aan hun idealen. Wij nodigen u van harte uit, de inspirerende dynamiek van Warmonderhof te komen ervaren. In overleg met u stellen we graag een arrangement samen.